მეორე სემესტრი
2016 წელი
------------
----------------
-------------
------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
V კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო №2. მე-2 სემესტრი
17.03.16
შემაჯამებელი სამუშაო სულ 15 კითხვისგან შედგება და დაყოფილია ორ კატეგორიად.
10 კითხვა გრამატიკულ საკითხებს ეხება, ხოლო 5 კითხვა კი ლექსიკურს. თითოეული კითხვა
ფასდება 2 ქულით და შესაბამისად შემაჯამებელი სამუშაოს მაქსიმალური ქულა არის 30. თითოეულ
არასწორ პასუხზე მოსწავლეს აკლდება 2 ქულა. საბოლოო ქულა კი პროცენტული გაანგარიშებით
მიიღება.
გრამატიკული სავარჯიშოები
( 20
ქულა)
1. I have not written my homework
-------------( just/yet)
2. I was at the beach ------------------my
friend yesterday. ( for/with)
3. I have -------------- seen such a
beautiful young lady. ( yet/already)
4. Look. These dreadful mosters are
------------(come/coming)
5. ------------you writing a letter to your
parent? ( do/are)
6. My friend is visiting me and so
----------are staying here for two days. ( they/ we)
7. I have never seen such a
-----------------film. (bored/boring)
8. How -------------------animal did you see
last night? ( much/many)
9. The editor often -------------- the
reports. (read’s/reads)
10. Are there ------------ awful monsters in
the sea? ( some/any)
ლექსიკური სამუშაოები ( 10 ქულა )
1.
A
man who finds out what happens in the world is a ------------- ( writer/reporter)
2.
My
friend’s mum is a----------------- ( techer/teacher)
3.
David
helps catch thief. He is a -------------------( worker/police officer)
4.
Look.
Your window is ---------------------------( broken/listened to)
5.
My
son is sad. He is really -----------------(happy/unhappy)
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: V
მოსწავლეთა რაოდენობა: 9
თვე და რიცხვი:17.03.16
მიზანი: შემაჯამებლისმიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და სავარჯიშოებზე
დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ე.ს.გ-თ
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:უცხ.ს.V.13. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობსდა იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
●იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
უცხ.ს.V.14. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე(მოსამზადებელი, ტექსტისშედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება).
●ტექსტის წერის პროცესში მუდმივად აკვირდება ნაწერს; განსჯის, რამდენად ახერხებს სათქმელის გასაგებად და თანამიმდევრულადგადმოცემას. საჭიროების შემთხვევაში,შეაქვს ცვლილება - ახდენს გეგმის თავისებურ რეორგანიზებას, ამატებს ან აკლებს ინფორმაციას დასხვა;
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
3
|
9
|
0
|
8
|
0
|
7
|
1
|
6
|
0
|
5
|
5
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის დავალებისგან
შედგებოდა: გრამატიკული და ლექსიკური დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება
მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით. მოსწავლეებმა
შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა.რამდენიმე მოსწავლეს შედარებით გაუჭირდა გრამატიკულ
სავარჯიშოებზე მუშაობა და ამითოომაც დახმარება აღმოვუჩინე მათ. მოკლედ შევახსენე
მოცემული გრამატიკული დროის სპეციფიკა და კითხვებით მივიყვანე საბოლოო დასკვნამდე.მოსწავლეებს
განსაკუთრებით გაუადვილდათ ლექსიკურ სავარჯიშოებზე მუშაობა.საბოლოო ჯამში შედეგით
კმაყოფილი დავრჩი და მოსწავლეებმა მიაღწიეს შედეგს.
----------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
VII კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო №2. მე 2-ე სემესტრი.
17.03.16
შემაჯამებელი სამუშაო სულ 15 კითხვისგან
შედგება და დაყოფილია ორ კატეგორიად. 10 კითხვა გრამატიკულ საკითხებს ეხება, ხოლო
5 კითხვა კი ლექსიკურს. თითოეული კითხვა ფასდება 2 ქულით და შესაბამისად შემაჯამებელი
სამუშაოს მაქსიმალური ქულა არის 30. თითოეულ არასწორ პასუხზე მოსწავლეს აკლდება 2 ქულა.
საბოლოო ქულა კი პროცენტული გაანგარიშებით მიიღება.
გრამატიკული სამუშაოები ( 20 ქულა)
1.
When
I went to the cinema, my friends ------------------ football. ( were
playing/played)
2.
Where
--------------- you meet your young friend last night? ( do/did)
3.
--------------------
father told me about the danger. ( Ninos/Nino’s)
4.
-------------------she
often read books? (do/does)
5.
I
did not like this film so I was
-------------. (boring/bored)
6.
Did
you see ------------shark in the sea last week? ( some/any)
7.
If
you come to my house I will give you ------------------- milk. (many/much)
8.
I
have got many ---------------- . (book shop/book shops)
9.
This
TV programme is ------------------------ than that one. (more interesting/
interestinger)
10. There is fire at my school so I
------------calling to the fire station. (often/am)
ლექსიკური სამუშაოები ( 10 ქულა )
1.
I want to read a book so I am going to the
--------------(hospital/library)
2.
There
are lots of workers at my sister’s -------------------(train station/factory)
3.
If
you like swimming you should go to the-------------- ( village/beach)
4.
It
is snowing. The ------------- is very bad. (weather/grateful)
5.
Look.
There are the famouse actors on the --------------(ticket/stage)
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი:17.03.16
მიზანი: შემაჯამებლისმიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და სავარჯიშოებზე
დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ე.ს.გ-თ
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:VII.11. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის
ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
· მიმართავს
გონებრივ იერიშს და ჩამოწერს ყველა იდეას, რომელიც საწერ
თემატიკასთან დაკავშირებით მოუვა აზრად.
●დასმული საკომუნიკაციო ამოცანის
გათვალისწინებით, მეხსიერებაში მოიძიებს საჭირო ინფორმაციას, ანუ გაააქტიურებს
საჭირო ცოდნას
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
1
|
9
|
2
|
8
|
2
|
7
|
0
|
6
|
1
|
5
|
4
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის დავალებისგან
შედგებოდა: გრამატიკული და ლექსიკური დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება
მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით. მოსწავლეებმა
შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა.რამდენიმე მოსწავლეს შედარებით გაუჭირდა გრამატიკულ
სავარჯიშოებზე მუშაობა და ამითოომაც დახმარება აღმოვუჩინე მათ. მოკლედ შევახსენე
მოცემული გრამატიკული დროის სპეციფიკა და კითხვებით მივიყვანე საბოლოო დასკვნამდე.მოსწავლეებს
განსაკუთრებით გაუადვილდათ ლექსიკურ სავარჯიშოებზე მუშაობა.საბოლოო ჯამში შედეგით
კმაყოფილი დავრჩი და მოსწავლეებმა მიაღწიეს შედეგს.
-------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
X კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო
№1. მე 2-ე სემესტრი.
23.02.16
შემაჯამებელი
სამუშაო სულ 15 კითხვისგან შედგება და დაყოფილია ორ კატეგორიად. 10 კითხვა გრამატიკულ
საკითხებს ეხება, ხოლო 5 კითხვა კი ლექსიკურს. თითოეული კითხვა ფასდება 2 ქულით და
შესაბამისად შემაჯამებელი სამუშაოს მაქსიმალური ქულა არის 30. თითოეულ არასწორ პასუხზე
მოსწავლეს აკლდება 2 ქულა. საბოლოო ქულა კი პროცენტული გაანგარისებით მიიღება.
გრამატიკული სავარჯიშოები (20 ქულა)
1.
There is ----------------- bread on the table.
a)
Any b) Some
2.
You------------------ wash your hands before you
cook.
a)
Should not b) Should
3.
Look. There is -------------------egg in the
basket.
a)
A b) An
4.
I am hungry. Can you give me -----------------
to eat?
a)
Something b) Anything
5.
There is not ---------------- milk in the
bottle.
a)
Much b) many
6.
You were underwater yesterday and people
------------- not hear your voice.
a)
Can b) could
7.
Can you read this newspaper -------------?
a)
Carefully b) Carefull
8.
Look. Your friend are ----------------- computer games.
a)
Play b) Playing
9.
My
--------------- swimming pool is very comfortable.
a)
Sisters b) sister’s
10.
My birthday is -------------------- March.
a)
In b) On
ლექსიკური სავარჯიშოები ( 10 ქულა)
1.
People eat a lot of -------------in Asia. (
bread/ orange juice)
2.
My birthday is in April and I want to
--------------- it with my friends. (meet/celebrate)
3.
I can speak English well. I have to
------------------- a lot. ( practice/because)
4.
I will -----------this song on Facebook because
I like it. ( ordinary/share)
5.
Can you -------------------------me? (look
for/agree with)
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: X
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი: 23.02.16
მიზანი: შემაჯამებლისმიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და სავარჯიშოებზე
დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ე.ს.გ-თ
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:მოსწავლეები
გაიღრმავებენ შეძენილ ცოდნას და გაუკეთებენ ანალიზს თავიანთი სწავლის
პროცესს.იმუშავებენ დამოუკიდებლად, ინდივიდუალურად.
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
0
|
9
|
3
|
8
|
0
|
7
|
2
|
6
|
1
|
5
|
3
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის დავალებისგან
შედგებოდა: გრამატიკული და ლექსიკური დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება
მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით. მოსწავლეებმა
შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა.რამდენიმე მოსწავლეს შედარებით გაუჭირდა გრამატიკულ
სავარჯიშოებზე მუშაობა და ამითოომაც დახმარება აღმოვუჩინე მათ. მოკლედ შევახსენე
მოცემული გრამატიკული დროის სპეციფიკა და კითხვებით მივიყვანე საბოლოო დასკვნამდე.მოსწავლეებს
განსაკუთრებით გაუადვილდათ ლექსიკურ სავარჯიშოებზე მუშაობა.საბოლოო ჯამში შედეგით
კმაყოფილი დავრჩი და მოსწავლეებმა მიაღწიეს შედეგს.
---------------------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
VII კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო №1. მე-2
სემესტრი
18.02.16
შემაჯამებელი სამუშაო
სულ 15 კითხვისგან შედგება და დაყოფილია ორ კატეგორიად. 10 კითხვა გრამატიკულ საკითხებს
ეხება, ხოლო 5 კითხვა კი ლექსიკურს. თითოეული კითხვა ფასდება 2 ქულით და შესაბამისად
შემაჯამებელი სამუშაოს მაქსიმალური ქულა არის 30. თითოეულ არასწორ პასუხზე მოსწავლეს
აკლდება 2 ქულა. საბოლოო ქულა კი პროცენტული გაანგარისებით მიიღება.
გრამატიკული სავარჯიშოები
(20 ქულა)
1.
Last week my brother -------------
for a walk.
A)
Goed B) Went
2. My
friend became famouse --------------------he won a gold medal.
A)
So B) Because
3. Did
you see ------------- sharks in the see
last night?
A)
Some B) Any
4. -------
you often read books?
A)
Did B) Do
5. Who
is this hero? -------------- you talking to him now?
A)
Do B)Are
6. She
is really hero because she always
--------------- books for a library.
A)
Collect’s B) Collects
7. Is
there ------------- in the book shop?
A)
Somebody B) Anybody
8. Look.
Mrs Holson is ------------------ to the fire station.
A)
Going B) Goes
9. My
friend ---------------at a factory.
A)
Works B) Working
10. Your
-------------- factory is very big.
A)
Sisters B) Sister’s
ლექსიკური სავარჯისოები
(10 ქულა)
1.
I ----------- my new book yesterday. ( lost/forgot)
2.
My ---------------- TV
programme is ,, Dancing with the Stars” ( terrible/favourite)
3.
She does not love people. She
is very --------------------. (lazy/egoist)
4.
At my factory there
-------------- lots of people. (young/work)
5.
------------------ is your
sister? (why/who)
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
VII კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო №1. მე-2
სემესტრი
18.02.16
შემაჯამებელი სამუშაო
სულ 15 კითხვისგან შედგება და დაყოფილია ორ კატეგორიად. 10 კითხვა გრამატიკულ საკითხებს
ეხება, ხოლო 5 კითხვა კი ლექსიკურს. თითოეული კითხვა ფასდება 2 ქულით და შესაბამისად
შემაჯამებელი სამუშაოს მაქსიმალური ქულა არის 30. თითოეულ არასწორ პასუხზე მოსწავლეს
აკლდება 2 ქულა. საბოლოო ქულა კი პროცენტული გაანგარისებით მიიღება.
გრამატიკული სავარჯიშოები
(20 ქულა)
1.
Last week my brother -------------
for a walk.
A)
Goed B) Went
2. My
friend became famouse --------------------he won a gold medal.
A)
So B) Because
3. Did
you see ------------- sharks in the see
last night?
A)
Some B) Any
4. -------
you often read books?
A)
Did B) Do
5. Who
is this hero? -------------- you talking to him now?
A)
Do B)Are
6. She
is really hero because she always
--------------- books for a library.
A)
Collect’s B) Collects
7. Is
there ------------- in the book shop?
A)
Somebody B) Anybody
8. Look.
Mrs Holson is ------------------ to the fire station.
A)
Going B) Goes
9. My
friend ---------------at a factory.
A)
Works B) Working
10. Your
-------------- factory is very big.
A)
Sisters B) Sister’s
ლექსიკური სავარჯისოები
(10 ქულა)
1.
I ----------- my new book yesterday. ( lost/forgot)
2.
My ---------------- TV
programme is ,, Dancing with the Stars” ( terrible/favourite)
3.
She does not love people. She
is very --------------------. (lazy/egoist)
4.
At my factory there
-------------- lots of people. (young/work)
5.
------------------ is your
sister? (why/who)
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი:18.02.16
მიზანი: შემაჯამებლისმიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და სავარჯიშოებზე
დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ე.ს.გ-თ
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:უცხ.ს.VII.11. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის
პროცესის ყველა ეტაპზე.
· მიმართავს გონებრივ იერიშს და ჩამოწერს
ყველა იდეას, რომელიც საწერ თემატიკასთან
დაკავშირებით მოუვა აზრად.
●დასმული საკომუნიკაციო
ამოცანის გათვალისწინებით, მეხსიერებაში მოიძიებს საჭირო ინფორმაციას, ანუ გაააქტიურებს
საჭირო ცოდნას
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
3
|
9
|
0
|
8
|
1
|
7
|
2
|
6
|
3
|
5
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის დავალებისგან
შედგებოდა: გრამატიკული და ლექსიკური დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება
მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით.
მოსწავლეებმა შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა.რამდენიმე მოსწავლეს შედარებით
გაუჭირდა გრამატიკულ სავარჯიშოებზე მუშაობა და ამითოომაც დახმარება აღმოვუჩინე
მათ. მოკლედ შევახსენე მოცემული გრამატიკული დროის სპეციფიკა და კითხვებით
მივიყვანე საბოლოო დასკვნამდე.მოსწავლეებს განსაკუთრებით გაუადვილდათ ლექსიკურ
სავარჯიშოებზე მუშაობა.საბოლოო ჯამში შედეგით კმაყოფილი დავრჩი და მოსწავლეებმა
მიაღწიეს შედეგს.
----------------------------------------------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
V კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო №1. მე-2 სემესტრი
18.02.16
შემაჯამებელი სამუშაო სულ 15 კითხვისგან შედგება და
დაყოფილია ორ კატეგორიად. 10 კითხვა გრამატიკულ საკითხებს ეხება, ხოლო 5 კითხვა კი
ლექსიკურს. თითოეული კითხვა ფასდება 2 ქულით და შესაბამისად შემაჯამებელი სამუშაოს
მაქსიმალური ქულა არის 30. თითოეულ არასწორ პასუხზე მოსწავლეს აკლდება 2 ქულა. საბოლოო
ქულა კი პროცენტული გაანგარიშებით მიიღება.
გრამატიკული სავარჯიშოები ( 20 ქულა)
1.
I have not ------------ my homework yet.
A)
Did B) Done
2.
When I went out my little
brother was-------------------------------.
A)
Reads B) Reading
3.
My little talented sister
---------------- to school every day.
A)
Going B)Goes
4.
--------- you seen this
soldier?
A)
Did B) Have
5.
Yesterday we saw -------------
wife.
A)
Her B)His
6.
Imagine that there is
----------------- in this castle.
A)
Somebody B) Anybody
7.
There were two horrifying
---------------- in the sea.
A)
Monster’s B) Monsters
8.
------------ you reading this
story now. It’s from the ancient time
A)
Do B) Are
9.
My --------------- daughter is very beautiful
and she learns well.
A)
Sons B) Son’s
10.
Have you -------------that composistion yet?
A)
Wrote B) written
ლექსიკური სავარჯიშოები (10 ქულა)
1.
The monsters were
------------------- (attack/horrifying)
2.
Have you ever been to a
--------------? (voyage/castle)
3.
If you want to enter there you
have to ------------ a wide tunnel. ( carefully/dig)
4.
What did you put there on the
-----------------( powerfull/floor)
5.
Which ------------- do you like
and why? (escape/country)
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: V
მოსწავლეთა რაოდენობა: 9
თვე და რიცხვი:18.02.16
მიზანი: შემაჯამებლისმიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და სავარჯიშოებზე
დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ე.ს.გ-თ
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:უცხ.ს.V.13. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
●იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
უცხ.ს.V.14. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება).
●ტექსტის წერის პროცესში მუდმივად აკვირდება ნაწერს; განსჯის, რამდენად ახერხებს სათქმელის გასაგებად და თანამიმდევრულად გადმოცემას. საჭიროების შემთხვევაში,შეაქვს ცვლილება - ახდენს გეგმის თავისებურ რეორგანიზებას, ამატებს ან აკლებს ინფორმაციას და სხვა;
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
1
|
9
|
1
|
8
|
2
|
7
|
0
|
6
|
2
|
5
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის დავალებისგან
შედგებოდა: გრამატიკული და ლექსიკური დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება
მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით.
მოსწავლეებმა შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა.რამდენიმე მოსწავლეს შედარებით
გაუჭირდა ლექსიკურ სავარჯიშოებზე მუშაობა და ამიტომაც დახმარება აღმოვუჩინე
მათ.მოსწავლეებს განსაკუთრებით გაუადვილდათ გრამატიკულ სავარჯიშოებზე მუშაობა.საბოლოო ჯამში შედეგით კმაყოფილი დავრჩი და მოსწავლეებმა
მიაღწიეს შედეგს.
--------------------------
პირველი სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: X კლასი
საგანი: ინგლისური ენა
|
|
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი
|
- მეათე კლასში 2015 წლის სექტემბრიდან წლის ბოლომდე სულ 2 შემაჯამ-
ებელი სამუშაო მქონდა და თითოეული მათგანი წერილობითი ტიპის იყო. სამუშაოები დაყოფილი იყო ორ კატეგორიად: გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები. შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაზლებლობებს იყო მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები. თითოეული ტესტს თან ახლდა თვითშეფასების კითხვარი, სადაც მოსწავლეები აფასებდნენ სამუშაოს. ხაზს უსვამდნენ მათ ძლიერ და სუსტ მხარეებს. თითოეული სამუშაოს ბოლოს ვაკეთებდი ანალიზს. თითოეული შემაჯამებლის მაქსიმალური ქულა იყო 30 და საბოლოო შედეგი პროცენტული გაანგარისებით გამომყავდა. სუსტი მოსწავლეების ტესტის ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10-ით განვსაზღვრე.
შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ შესაბამისი ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას მოვახდენ სტრატეგიების მოდიფიცირებას და სამუსაოში ჩავრთავ ლაპარაკისა და მოსმენის ნაწილსაც.
საბოლოო ჯამში მუშაობით კმაყოფილი ვარ რადგან დაკმაყოფილებულ იქნა ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:
|
VII კლასი
პირველი
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: VII კლასი
საგანი:
ინგლისური ენა
|
|
შემაჯამებელი
სამუშაოების ანალიზი
|
-
მეშვიდეწ კლასში 2015 წლის სექტემბრიდან წლის ბოლომდე სულ 3 შემაჯამ-
ებელი სამუშაო მქონდა და თითოეული მათგანი წერილობითი
ტიპის იყო. სამუშაოები დაყოფილი იყო ორ კატეგორიად: გრამატიკული და ლექსიკური
სავარჯიშოები. შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების ინდივიდუალურ
შესაზლებლობებს იყო მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.
თითოეული ტესტს თან ახლდა თვითშეფასების კითხვარი, სადაც მოსწავლეები აფასებდნენ
სამუშაოს. ხაზს უსვამდნენ მათ ძლიერ და სუსტ მხარეებს. თითოეული სამუშაოს ბოლოს
ვაკეთებდი ანალიზს. თითოეული შემაჯამებლის მაქსიმალური ქულა იყო 30 და საბოლოო
შედეგი პროცენტული გაანგარისებით გამომყავდა. სუსტი მოსწავლეების ტესტის ქულათა
მაქსიმალური რაოდენობა 10-ით განვსაზღვრე.
შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია
ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და მათი შედეგების
გაცნობის შემდეგ შესაბამისი ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი სამუშაო
მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის
მონიტორინგი.
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას
მოვახდენ სტრატეგიების მოდიფიცირებას და სამუსაოში ჩავრთავ ლაპარაკისა და
მოსმენის ნაწილსაც.
საბოლოო ჯამში მუშაობით კმაყოფილი ვარ რადგან დაკმაყოფილებულ
იქნა ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:
ე.ს.გ-თ განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები: უცხ.ს.VII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს დაიყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
· თავისუფლად
იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
· თავისუფლად
იყენებს მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს ლოგიკური კავშირების (მიზეზის, შედეგის, მიზნის, ოპოზიციის, პირობითობის) გამოსახატად;
|
V კლასი
პირველი სემესტრის შემაჯამებელი
სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: Vკლასი
საგანი: ინგლისური ენა
|
|
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი
|
-
მეხუთე კლასში 2015 წლის სექტემბრიდან წლის ბოლომდე სულ 3 შემაჯამ-
ებელი სამუშაო მქონდა და თითოეული მათგანი
წერილობითი ტიპის იყო. სამუსაოები დაყოფილი იყო ორ კატეგორიად: გრამატიკული და
ლექსიკური სავარჯიშოები. შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების ინდივიდუალურ
შესაზლებლობებს იყო მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.
თითოეული ტესტს თან ახლდა თვითშეფასების კითხვარი, სადაც მოსწავლეები აფასებდნენ
სამუშაოს. ხაზს უსვამდნენ მათ ძლიერ და სუსტ მხარეებს. თითოეული სამუშაოს ბოლოს
ვაკეთებდი ანალიზს. თითოეული შემაჯამებლის მაქსიმალური ქულა იყო 30 და საბოლოო
შედეგი პროცენტული გაანგარისებით გამომყავდა. სუსტი მოსწავლეების ტესტის ქულათა მაქსიმალური
რაოდენობა 10-ით განვსაზღვრე.
შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ
მხარედ მიმაჩნია ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და
მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ შესაბამისი ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი
სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი
წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის
შედგენისას მოვახდენ სტრატეგიების მოდიფიცირებას და სამუსაოში ჩავრთავ
ლაპარაკისა და მოსმენის ნაწილსაც.
საბოლოო ჯამში მუშაობით კმაყოფილი
ვარ რადგან დაკმაყოფილებულ იქნა ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:
უცხ.ს.V.13. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის
სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო
ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
●იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის
გამოსახატად;
უცხ.ს.V.14. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე
(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის
გაუმჯობესება).
●ტექსტის წერის პროცესში მუდმივად აკვირდება ნაწერს; განსჯის, რამდენად ახერხებს სათქმელის გასაგებად და
თანამიმდევრულად გადმოცემას.
საჭიროების შემთხვევაში,
შეაქვს ცვლილება - ახდენს გეგმის თავისებურ რეორგანიზებას, ამატებს ან აკლებს
ინფორმაციას და სხვა;
|
----------------------------------------------------
სსიპ აბასის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
№
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
10-9
|
8-7
|
6-5
|
|
1.
|
გრამატიკული სვარჯიშოები უკვე შესწავლილ დროებზე.
აქტივობა-წერა.ფრჩხილებში მოცემული ზმნების
სათანადო ფორმით წარმოება.
|
მოსწავლე წარმატებით ართმევს თავს თითოეულ სავარჯიშოს. ზმნები სათანადო
ფორმით აქვს წარმოდგენილი. დავალება არის სრულყოფილი.
|
მოსწავლე ართმევს თავს დავალებას. ჩანს მისი შესაძლებლობები, თუმცა შეცდომებიც
ბლომად აქვს. უჭირს ზოგიერთი გრამატიკული დროის დიფერენცირება, თუმცა ეს საერთო ჯამში, ნამუშევარზე უარყოფითად არ მოქმედებს.
|
მოსწავლის ნამუშევარი არადამაკმაყოფილებელია. ზოგიერთი დავალება საერთოდ არ აქვს, ზოგირთი კი ნაწილობრივ აქვს შესრულებული.
|
|
2.
|
ლექსიკური სავარჯიშოები.
აქტივობა: წერა. შესწავლილი სიტყვების
გამოყენებით რამდენიმე მარტივი წინადადების შედგენა. წარმოდგენილი სიტყვების ჩასმა
გამოტოვებულ ადგილებში.
|
ნამუშევარი კარგია. წინადადებები
ლოგიკურად არის შედგენილი.იგრძნობა ახალი სიტყვების კარგად ცოდნა, რადგან თითოეული
მათგანი ლოგიკურადაა გამოყენებული.
|
ნამუშევარი კარგია. იგრძნობა მონდომება, თუმცა იგრძნობა ისიც, რომ კარგად
არ არის ათვისებული ლექსიკური ერთეულები, რადგან შედგენილი წინადადებებიდან რამოდენიმე
ბუნდოვანია. აგრეთვე რამდენიმე სიტყვა არალოგიკურადაა გამოყენებული.
|
ნამუშევარი არადამაკმაყოფილებელია.
მოსწავლის ლექსიკური მარაგი ძალიან მწირია, რის გამოც დავალება ასასრულყოფილადაა
შესრულებული. ხოლო შესრულებული სამუშაო კი ბუნდოვანია.
|
|
3.
|
დახურული კითხვები
აქტივობა: კითხვა-წერა.გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები.
|
მოსწავლეს კარგად ა
აქვს გააზრებული სავარჯიშო. გაანალიზებული აქვს დავალება და პასუხები
ლოგიკურია. შეცდომათა რაოდენობა მინიმალურია.
|
მოსწავლის ნამუშევარში იგრძნობა, რომ საერთო ჯამში სავარჯიშო გააზრებული
აქვს, თუმცა არის შეცდომები, როგორც ლექსიკურ,ასევე გრამატიკულ ნაწილში.
|
მოსწავლის პასუხები ძალიან არალოგიკურია. აქვს ძალიან ბევრი შეცდომა,
როგორც გრამატიკულ. ასევე ლექსიკურ ნაწილში.
|
სსიპ აბასის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო
სკოლა
მასწავლებელი: ბიჭიკო ოჩიგავა
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების
რუბრიკა
1. გრამატიკული სავარჯიშოები
10 კითხვა
(10 ქულა)
1. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 0-1
(10 ქულა)
2. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 1-2
(9 ქულა)
3. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 2-3
(8 ქულა)
4. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 3-4
(7 ქულა)
5. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 5-6 (6 ქულა)
6. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 6-7
(5 ქულა)
7. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა: 7-8
(4 ქულა)
8. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა:
8-9 ( 3 ქულა)
9. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა:
9-10 (2 ქულა)
10. არ აქვს შესრულებული დავალება:
( 0 ქულა)
2.ლექსიკური
სავარჯიშოები
10 კითხვა
(10 ქულა)
1. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 0-1
(10 ქულა)
2. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 1-2
(9 ქულა)
3. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 2-3
(8 ქულა)
4. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 3-4
(7 ქულა)
5. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 5-6
(6 ქულა)
6. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 6-7
(5 ქულა)
7. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა: 7-8
(4 ქულა)
8. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა:
8-9 ( 3 ქულა)
9. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა:
9-10 (2 ქულა)
10. არ აქვს შესრულებული დავალება:
( 0 ქულა)
3. დახურული კითხვები
10 კითხვა
(10 ქულა)
1. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 0-1
(10 ქულა)
2. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 1-2
(9 ქულა)
3. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 2-3
(8 ქულა)
4. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 3-4
(7 ქულა)
5. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 5-6
(6 ქულა)
6. დაშვებული შცდომების რაოდენობა: 6-7
(5 ქულა)
7. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა: 7-8
(4 ქულა)
8. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა:
8-9 ( 3 ქულა)
9. დაშვებული შეცდომების რაოდენობა:
9-10 (2 ქულა)
10. არ აქვს შესრულებული დავალება:
( 0 ქულა)
საერთო
ჯამში
30 კითხვა
-30 ქულა- 10ქულა
-------------------------------------------------------------------------------
თარიღი -----------------------------------------------
1. როგორ ვუპასუხე კითხვებს? -------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.სად დავუშვი შეცდომა?------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
მოსწავლეთა თვითშეფასების ბარათები
სახელი და გვარი -----------------------------------------------------------
კლასი -------------------------------------------------
თარიღი -----------------------------------------------
1. როგორ ვუპასუხე კითხვებს? -------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.სად დავუშვი შეცდომა?------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.როგორ შეიძლება მისი გამოსწორება? --------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
პირველი სემესტრი
2015 წელი
---------
-------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
პირველი სემესტრი
2015 წელი
---------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
V კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო
№3
22.12.15
გრამატიკული სავარჯიშოები
(20 ქულა)
1.
-----------
you ever been to America? (Did/Have)
2.
When I was six years old I
--------------to drink milk. (use to/used to)
3.
I have never --------- a
desert. (crossed/scross)
4.
Where --------you meet your
friends yesterday? (have/did)
5.
She -----------that his mum is
a doctor. (belive/belives)
6.
When I first ---------- the
Winter Palace I was excited. (saw/see)
7.
My new book is very --------------------.(
interesting/interested)
8.
Which is ------------mountain
in the world? (the most/more)
9.
Look. They are ----------.
(eat/eating)
10.
Yesterday I saw a very
interesting film and I was ----------------------(exciting/excited)
ლექსიკური სავარჯიშოები (10 ქულა)
11.
Everybody must go to the -------------- ( Pyramids/great)
12.
We always
play--------------after school.( basketball/glittering halls)
13.
I like this book. It is very
----------------------(good/bad)
14.
Can you take a picture with
your -------------(photo camera/video camera)
15.
If you go to
-------------------- you will meet a doctor. (school/hospital)
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
V კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო
№3
22.12.15
გრამატიკული სავარჯიშოები ( 10 ქულა)
1. ------------- go to the museum
yesterday? (Do/Did)
2. I am ---------- my mum now.
(visit/visiting)
3. She often ----------------after
school. (sings/sing)
4. I ---------at the Hermitage
museum yesterday. (am/was)
5. -------------you dancing now? (Do/ Are)
ლექსიკური სავარჯიშოები (10 ქულა)
6. My mum is a
------------------(doctor/hospital)
7. She often reads
a------------------------(book/plane)
8. I am swimming in the
--------------( snow/river)
9. I always send my message from
my-----------------(phone/TV)
10. My sisters live in
the----------------------(sky/city)
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: V
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი: 22.12.15
მიზანი:
შემაჯამებლისმიზანია მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების
ორგანიზება და სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ე.ს.გ-თ
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:უცხ.ს.V.13. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
●იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
უცხ.ს.V.14. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება).
●ტექსტის წერის პროცესში მუდმივად აკვირდება ნაწერს; განსჯის, რამდენად ახერხებს სათქმელის გასაგებად და თანამიმდევრულად გადმოცემას. საჭიროების შემთხვევაში,შეაქვს ცვლილება - ახდენს გეგმის თავისებურ რეორგანიზებას, ამატებს ან აკლებს ინფორმაციას და სხვა;
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
0
|
9
|
3
|
8
|
1
|
7
|
0
|
6
|
1
|
5
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის დავალებისგან
შედგებოდა: გრამატიკული და ლექსიკური დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება
მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით. მოსწავლეებმა
შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა.რამდენიმე მოსწავლეს შედარებით გაუჭირდა გრამატიკულ
სავარჯიშოებზე მუშაობა და ამითოომაც დახმარება აღმოვუჩინე მათ. მოკლედ შევახსენე
მოცემული გრამატიკული დროის სპეციფიკა და კითხვებით მივიყვანე საბოლოო დასკვნამდე.მოსწავლეებს
განსაკუთრებით გაუადვილდათ ლექსიკურ სავარჯიშოებზე მუშაობა.საბოლოო ჯამში შედეგით
კმაყოფილი დავრჩი და მოსწავლეებმა მიაღწიეს შედეგს.
-----------------------------------------------------------
მოსწავლეთა ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს მორგებული ტესტები შემაჯამებელი სამუშაოსთვის.
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტიოს
სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
X კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო
№ 2
18.12.15
გრამატიკული სავარჯიშოები (10 ქულა)
1.
You are a pupil. You -----------learn well
(must/must not)
2.
---------she often sing on the stage? ( Does/Do)
3.
We are ---------a very interesting book now. (
read/reading)
4.
She always --------------her friends.
(visiting/visits)
5.
My friends --------------singers. (is/are)
ლექსიკური სავარჯიშოები ( 10 ქულა)
6.
I
often --------------by car. (
visit/travel)
7.
Does your mum always -------------after work?
(play basketball/teacher)
8.
I am reading my new
--------------(book/telephone)
9.
She has very beautiful
-------------(bedroom/little)
10.
Do you ----------my new computer? (write/like)
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
X კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო
№2
18.12.15
გრამატიკული სავარჯიშო (20 ქულა)
1.
My sister always ----------that TV is bad for
you. (say/says)
2.
--------------------mountain in the world is
the Everest. (The tallest/Taller)
3.
If you want to fly by plane, you --------------
by a ticket. (must not/must)
4.
We always ---------------musical and comedies
stories. (watching/watch)
5.
When I went out, my sister -------------------.
(has read/was reading)
6.
There ----------lots of animals in this garden.
(is/are)
7.
They -----------not visit their friends last
night. They were at the cinema. (do/did)
8.
Look. Your friend ----------------------over the
bridge. (is running/runs)
9.
This film is more interesting
----------------your new film. (that/then)
10.
Your friend are going ---------------the
theatre. ( in/to)
ლექსიკური სავარჯიშო (10 ქულა)
11.
I like
his book. It is very----------------------------(intelligent/interesting)
12.
Every year we pass our school
--------------------(books/exams)
13.
It is New Year. We must be ---------------(happy/ unhappy)
14.
You must--------------hard. You must complete
it. (work/send)
15.
Have you ever been to this --------------?
(willage/international)
-------------------------------------------------------------
სსიპ ასბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელს სეფიეთის საჯარო
სკოლა
VII კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო
№3
17.12.15
გრამატიკული სავარჯიშოები (20 ქულა)
1.
We------------- a famous actor at the
theatre yeaterday. (see/saw)
2.
Look.
----------------- you see the moon in the sky? (can/could)
3.
I have never ---------------this man.
(saw/see/seen)
4.
Otari is----------------than him. (the
tallest/taller)
5.
The
plane was late. It ----------------at midnight. (take off/took of)
6.
--------------She often play in the garden?
(Does/Do/Has)
7.
She always------------------that TV is
good. (watching/watch)
8.
We don’t often---------------soap operas.
(watching/watch)
9.
At the moment ------------------all
watching our favourite film. (we/we are)
10. ----------------you
always read a book? (Do/Does)
ლექსიკური სავარჯიშოები (10 ქულა)
11. A
person who works on a plane is------------------(flight attendant/ an actor)
12. Every
day we---------------to school. We want to learn well. ( play/go)
13. Did
your sister go to the ---------yesterday? Yes , shi did. She liked a film. (
cinema/hospital)
14. I
---------------------- my friends on Monday. ( often visit/visit often)
15. It
is cold. You must wear your --------------------------( coat/sandals)
-----------------------------------------------------------------
მოსწავლეთა ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს მორგებული ტესტები შემაჯამებელი სამუშაოსთვის.
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელს სეფიეთის საჯარო სკოლა
VII კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო
№3
17.12.15
გრამატიკული სავარჯიშოები
(5 ქულა)
1. 1. ------
you often celebrate Christmas with your friends? (Do/Does)
2. 2
We are ---------- our new book now. (Reads/Reading)
3. 3Where
----- you take my new phone yesterday? I did’n take it. (Do/Did)
4. 4
My new year
tree is------than yours. (The tallest/Taller)
5. 5
My
friend is very friendly. She always ------me. (Help/Helps)
ლექსიკური სავარჯიშოები (5 ქულა)
6. 6
We
----- our friends at Christmas and we will be happy. (Strage/Feel/Meet)
7. 7What
can you--------about your family and friends? (Say/Exam/ Computer games)
8. 8
We want to go to our ---------. Our parents live
there. ( Hospital/Museum/Willage)
9. 9Every
year I ------- lots of books. I like reading. (Play/Eat/Read)
0. 10---------- did you travel last night?
(What/Where)
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი: 17.12.15
მიზანი: შემაჯამებლის მიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და სავარჯიშოებზე
დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ე.ს.გ-თ განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები: უცხ.ს.VII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა,
ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
·
თავისუფლად
იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
·
თავისუფლად
იყენებს მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს ლოგიკური კავშირების (მიზეზის,
შედეგის,
მიზნის, ოპოზიციის,
პირობითობის) გამოსახატად;
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
2
|
9
|
2
|
8
|
1
|
7
|
2
|
6
|
2
|
5
|
1
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის დავალებისგან
შედგებოდა: გრამატიკული და ლექსიკური დავალებებისგან.ორივე
ტიპის დავალება მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე სწორი პასუხი ფასდებოდა
2 ქულით. მოსწავლეებმა შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა.რამდენიმე მოსწავლეს
შედარებით გაუჭირდა გრამატიკულ სავარჯიშოებზე მუშაობა და ამითოომაც დახმარება
აღმოვუჩინე მათ. მოკლედ შევახსენე მოცემული გრამატიკული დროის სპეციფიკა და
კითხვებით მივიყვანე საბოლოო დასკვნამდე. მოსწავლეებს განსაკუთრებით გაუადვილდათ ლექსიკურ
სავარჯიშოებზე მუშაობა. საბოლოო ჯამში შედეგით კმაყოფილი დავრჩი და მოსწავლეებმა
მიაღწიეს შედეგს.
-
-- ------------------------------------------------------------------------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის
საჯარო სკოლაVII კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო №2
26.11.15
1. ლექსიკური სავარჯიშოები ( 12 ქულა)
1. This
bridge is very----------------------(hospital/old)
2. Yesterday our
friends were in the-----------------------(forest/incredible)
3.We used to go
to the cinema, to ---------films.
(better/see)
4.Have you ever
traveled to this beautiful --------------------(walk/place)
5. One day we
saw a ---------------------palace in our city. (stunning/food)
6. What did you
like in the garden------------------------------? (yeaterday/tomorrow)
გრამატიკული სავარჯიშოები
(12 ქულა)
1.I
have never -------------- your mum. (
saw/seen)
2.Where -------
your friend go every day? (do/does)
3.This building
is ---------- interestin in the world.(more/the most)
4.Is there
------------------------ in the room?(somebody/anybody)
გაასწორე წინადადება.
(6 ქულა)
1. Did
you ever seen my house?
----------------------------------------------------
2. This doctor go to this hospital every day.
-----------------------------------------------------------
3.Where do you meet your
friends last night?
-----------------------------------
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: V
მოსწავლეთა რაოდენობა: 9
თვე და რიცხვი: 26.11.15
მიზანი: შემაჯამებლის მიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და არსებულ ცოდნაზე
მოცემულ სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
2
|
9
|
2
|
8
|
1
|
7
|
2
|
6
|
3
|
5
|
0
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის
დავალებისგან შედგებოდა: ლექსიკური და გრამატიკული
დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე
სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით. საბოლოო შედეგი პროცენტული მაჩვენებლით იქნა
გამოყვანილი. მოსწავლეებმა შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა და მათ დახმარება
აღმოვუჩინე.ავუხსენი და შევახსენე კონკრეტული დავალების შესასრულებლად საჭირო
წესები. მოსწავლეებს განსაკუთრებით გაუადვილდათ
ლექსიკური დავალებების შესრულება. შედარებით ხარვეზებით
წარიმართა გრამატიკულ სავარჯიშოებზე მუსაობის პროცესი, ამიტომაც მოსწავლეებს მოკლე ინსტრუქტაჟი ჩავუტარე,რასაც თვითშეფასების
კითხვარშიც გაუსვეს ხაზი.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის
საჯარო სკოლაX კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო № 1
26.11.15
1. ლექსიკური სავარჯიშო (12 ქულა)
1. Come here.
You can sit on this --------------( armchair/cupboard)
2. We are going
to the cinema, to see-------------(stage/film)
3.Shakira is a
famouse American ----------------(singer/collect)
4. There are six
----------------------in my house. (colourful/bedrooms)
5.Have you ever
seen such a beautiful -----------------(place/ communication)
6.We
always--------------our friends after school. (travel/meet)
2.გრამატიკული
სავარჯიშოები (18
ქულა)
1.------- I like reading? (does/do)
2.We
-----------got a lot of friends. ( does/have)
3.-------- they
writing their homework now? (did/are)
4.There
------------------ my phone on this table. (are/is)
5. How many
bedrooms ---------there in your house? (are/is)
7. She often
----------------------her homeworks. (translating/translates)
8. I can help
you. I can give you ---------------money. (much/many)
-----------
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: X
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი: 26.11.15
მიზანი: შემაჯამებლის მიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და არსებულ ცოდნაზე
მოცემულ სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
2
|
9
|
2
|
8
|
1
|
7
|
2
|
6
|
3
|
5
|
0
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის
დავალებისგან შედგებოდა: ლექსიკური და გრამატიკული
დავალებებისგან.ორივე ტიპის დავალება მოიცავდა სულ 15 კითხვას და თითი კითხვაზე
სწორი პასუხი ფასდებოდა 2 ქულით. საბოლოო შედეგი პროცენტული მაჩვენებლით იქნა
გამოყვანილი. მოსწავლეებმა შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა და მათ დახმარება
აღმოვუჩინე.ავუხსენი და შევახსენე კონკრეტული დავალების შესასრულებლად საჭირო
წესები. მოსწავლეებს გაუადვილდათ როგორც ლექსიკური, ასევე დავალებების შესრულება. შედარებით ხარვეზებით
წარიმართა გრამატიკულ სავარჯიშოებზე მუსაობის პროცესი, ამიტომაც მოსწავლეებს მოკლე ინსტრუქტაჟი ჩავუტარე,რასაც თვითშეფასების
კითხვარშიც გაუსვეს ხაზი.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
VII კლასი
შემაჯამებელი სამუშაო №2
1. ლექსიკური სავარჯიშოები ( 12 ქულა)
1. This
bridge is very----------------------(hospital/old)
2. Yesterday our
friends were in the-----------------------(forest/incredible)
3.We used to go
to the cinema, to ---------films.
(better/see)
4.Have you ever
traveled to this beautiful --------------------(walk/place)
5. One day we
saw a ---------------------palace in our city. (stunning/food)
6. What did you
like in the garden------------------------------? (yeaterday/
tomorrow)
გრამატიკული სავარჯიშოები
(12 ქულა)
1.I have never -------------- your mum. ( saw/seen)
2.Where ------- your friend go every day? (do/does)
3.This building is ---------- interestin in the world.(more/the most)
4.Is there ------------------------ in the room?(somebody/anybody)
გაასწორე წინადადება.
(6 ქულა)
1. Did
you ever seen my house?
----------------------------------------------------
2. This doctor go to this hospital every day.
-----------------------------------------------------------
3.Where do you
meet your friends last night?
-----------------------------------------------------------
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი: 20.11.15
მიზანი: შემაჯამებლის მიზანია
მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების ორგანიზება და არსებულ ცოდნაზე
მოცემულ სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
3
|
9
|
0
|
8
|
1
|
7
|
1
|
6
|
1
|
5
|
4
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო ორი ტიპის
დავალებისგან შედგებოდა და სამ ნაწილად იყო გაყოფილი: სულ 13 კითხვა იყო და აქედან 4 კითხვა იყო სამ ქულიანი, დანარჩენი კი 2-2 ქულიანი.
საბოლოო შედეგი პროცენტული მაჩვენებლით იქნა გამოყვანილი. მოსწავლეებმა შეძლეს
დამოუკიდებლად მუშაობა და მათ დახმარება აღმოვუჩინე.ავუხსენი და შევახსენე
კონკრეტული დავალების შესასრულებლად საჭირო წესები. მოსწავლეებს გაუადვილდათ
როგორც ლექსიკური, ასევე დავალებების
შესრულება. შედარებით ხარვეზებით წარიმართა გრამატიკულ სავარჯიშოებზე მუსაობის
პროცესი, ამიტომაც მოსწავლეებს მოკლე
ინსტრუქტაჟი ჩავუტარე,რასაც თვითშეფასების კითხვარშიც გაუსვეს ხაზი.
--------------------------------------------------
სსიპ
აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
შემაჯამებელი სამუშაო
ინგლისურ ენაში
VII
კლასი
№1
30.10.15
1.გრამატიკული სავარჯიშოები
1. My brother always ------------books in the
morning. (read)
2. --------- our
friends ask the
teacher lots of questions
yesterday? (do/did)
3.Look.
Sally is --------------- her homework now. (do)
4. My
dad ---------dinner at 10 o’clock. ( is/has)
5.Where
--------they ----------------? They are travelling to their country.
(be/travel)
გადახაზეთ შეცდომა და წინადადების ბოლოში მოცემულ ხაზზე
დაწერეთ სწორი ფორმით
1. Nino
often read books with her friends.
---------------------
2. They
are listen to their teacher now. ---------------------
3. I
have got much books in my room. They are very interesting. --------------------
4. Does
you always work with your dad in this garden?
----------------
5. We
see lots of animals yesterday. They were very interesting.
----------------------
2. ლექსიკური
სავარჯიშოები
Travel
wear sing play read star friendly stage
meet shopping
|
1. My
friend’s sister is very popular. She is really ---------------
2. How
often do you ------------ around the world?
3. Why
are you going -------------? I want to buy jacket for my dad.
4.When I am on the-------------- I always sing very
well.
5. Have
you already -------------this book? It is very interesting.
6. My
friend is very ----------------. He always helps me.
7.Can
your sister -------- this song?
8.Do
you ----------- jeans at school?
9.What
are you ---------------? I am plying basketball.
10.
Where do you ------------- your friends? I meet them at the station.
3.დახურული
კითხვები
1. -------------- she always
travel around the world?
a) Do b) Is c) Does
2.
I have already ----------------my homework.
a) Did b) Done c) do
3.
She often ------------- to the radio.
a) listen b) listens c) listening
4.
Where ---------you yesterday night?
a) was b) were c) do
5. You can play ---------------
football-----------------basketball.
a) as…as b) but c) either
….or
6) My --------- doctor is very good man, and
I love him.
a)
sisters’ b) sisters c) sister’s
7) When I came home I saw --------------
milk in the bottle.
a) many b) much
8)
Can you give me -----------------?
a) something? b) anything?
9) I
can give you-------------------apple.
a) a little b) a few
10)
Are they -----------------around the world now?
a) traveled b)traveling c) trave
----------------------------------------------------------------------------------------------
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
თვე და რიცხვი: 30.10.15
მიზანი:
შემაჯამებლის მიზანია მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალების
ორგანიზება და შეჯამება.
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
1
|
9
|
2
|
8
|
2
|
7
|
1
|
6
|
1
|
5
|
4
|
რეფლექსია
შემაჯამებელი სამუშაო სამი ტიპის
დავალებისგან შედგებოდა: გრამატიკული, ლექსიკური და დახურულ პასუხიანი
დავალებებისგან. მოსწავლეებმა შეძლეს დამოუკიდებლად მუშაობა, თუმცა ორ მოსწავლეს შედარებით გაუჭირდა და მათ დახმარება
აღმოვუჩინე.ავუხსენი და შევახსენე კონკრეტული დავალების შესასრულებლად საჭირო
წესები. მოსწავლეებს განსაკუთრებით ლექსიკური დავალებების შესრულება გაუადვილდათ,
ხოლო რაც შეეხება გრამატიკულ დავალებას, ოდნავ გაუჭირდათ მასზე მუშაობა და
აღნიშნეს კიდეც თვითშეფასების კითხვარში.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ სეფიეთის საჯარო სკოლა
შემაჯამებელი სამუშაო ინგლისურ ენაში
V კლასი
№ 1
09.10.15
1. გრამატიკული სამუშაოები
1. While I --------------- football, I -------------------my unckle. (play/hurt)
2. My sister------------to the university yesterday, and she ---------------a lot of (go/work)
3. What are you------------------- now? Look, your doctor is -------------. (do/come)
4. I have already ------------my homework. Have you already --------------- it? (do/finish)
5. She always ----------me lots of homework and I used to -------------------hard. (give/work)
6. Yesterday I ----------to the cinema and I -------------liked a film very much. (go/like)
7. She often ----------------TV and he never ----------------- it. (watch/like)
8. When you -------------------home, I was ----------------a book. (come/read)
9. My mum -------------me yesterday, that I am a good pupil. (tell)
10. While they were ----------------around the world, my dad -----------his homework.(travel/do)
2. ლექსიკური სავარჯიშოები
Used to
|
Sleep live read play go drive make watch listen to drink
|
1.
Sam ----------------- to his grandmother’s house every day.
2. My sister -------------------- very interesting books
3. They -------------------------------- cakes together.
4. When I was a baby, I ----------------------------- in a tiny bed.
5. Uncle Fred ----------------------------------- an old car but now he has a new one.
6. He -----------------------------in America but he lives in Russian now.
7. When my brother was a baby, he ----------------------- milk.
8. I always --------------------- TV in the morning with my family.
9. I am a atudent and I ----------------------to the university every day.
10. When I am with my grandfather I always ------------------------the radio.
3.დახურული კითხვები
1. -------------- she always travel around the world?
a) Do b) Is c) Does
2. I have already ----------------my homework.
a) Did b) Done c) do
3. She often ------------- to the radio.
a) listen b) listens c) listening
4. Where ---------you yesterday night?
a) was b) were c) do
5. You can play --------------- football-----------------basketball.
a) as…as b) but c) either ….or
6) My --------- doctor is very good man, and I love him.
a) sisters’ b) sisters c) sister’s
7) When I came home I saw -------------- milk in the bottle.
a) many b) much
8) Can you give me -----------------?
a) something? b) anything?
9) I can give you-------------------apple.
a) a little b) a few
10) Are they -----------------around the world now?
a) traveled b)traveling c) travel
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: V
მოსწავლეთა რაოდენობა: 9
თვე და რიცხვი: 09.10.15
მიზანი: სავარჯიშოების მეშვეობით მოახდენენ განვლილი გაკვეთილის „Escape from the fire” შეჯამებას.
ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:უცხ.დ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.
ქულა
|
ქულათა რაოდენობა
|
10
|
1
|
9
|
2
|
8
|
1
|
7
|
0
|
6
|
2
|
5
|
3
|
რეფლექსია
შემაჯამებელმა გამოკვეთა მოსწავლეთა ძლიერი და სუსტი მხარეები. სამუშაოთი მეტნაკლებად კმაყოფილი ვარ. რამოდენიმე მოსწავლემ აჩვენა მაღალი შედეგები და განსაკუთრებით კი წარმატებით მიაღწიეს ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგს: უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.
გამოყენებული იყო ინდივიდუალური მუშაობის მეთოდი. რამოდენიმე მოსწავლეს განსაკუთრებით გაუჭირდა გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება, რასა სამუშაოების ბოლოს, თვითშეფასების კითხვარში გაუსვეს ხაზი. საკუთარი როლით კმაყოფილი ვარ, რადგან მოსწავლეებს სამსაოს დაწყებამდე მივეცი ინსტრუქცია და ხაზი გავუსვი დროის ეფექტურად გამოყენების აუცილებლობას.მომდევნო შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულებამდე, ვეცდები მოსწავლეები ვავარჯიშო ინდივიდუალური მუშაობის მეთოდზე და მსგავს საკითხებზე ვამუსაო წინასწარ.
V კლასი
მეორე სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: Vკლასი
საგანი:
ინგლისური ენა
|
|
შემაჯამებელი
სამუშაოების ანალიზი
|
- მეხუთე კლასში 2015-2016 სასწავლო მეორე
სემესტრში სულ 3 შემაჯამებელი სამუსაო ჩატარდა.
თითოეული მათგანი წერილობითი ტიპის იყო.
სამუსაოები დაყოფილი იყო ორ კატეგორიად: გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები.
შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაზლებლობებს იყო
მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები. თითოეული ტესტს თან
ახლდა თვითშეფასების კითხვარი, სადაც მოსწავლეები აფასებდნენ სამუშაოს. ხაზს
უსვამდნენ მათ ძლიერ და სუსტ მხარეებს. თითოეული სამუშაოს ბოლოს ვაკეთებდი
ანალიზს. თითოეული შემაჯამებლის მაქსიმალური ქულა იყო 30 და საბოლოო შედეგი
პროცენტული გაანგარისებით გამომყავდა. სუსტი მოსწავლეების ტესტის ქულათა
მაქსიმალური რაოდენობა 10-ით განვსაზღვრე.
შემაჯამებელი
სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს
მოსწავლეთა მიღწევები და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ შესაბამისი
ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას
განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.
მეორე სემესტრში
შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას მოვახდენ სტრატეგიების მოდიფიცირებას და
სამუსაოში ჩავრთავ ლაპარაკისა და მოსმენის ნაწილსაც.
საბოლოო ჯამში მუშაობით
კმაყოფილი ვარ რადგან დაკმაყოფილებულ იქნა ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი
შედეგები:
უცხ.ს.V.13.
წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს
საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
●იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი
და წარსული დროის გამოსახატად;
უცხ.ს.V.14. მოსწავლე
ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე(მოსამზადებელი,
ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება).
●ტექსტის წერის პროცესში მუდმივად აკვირდება ნაწერს;განსჯის, რამდენად
ახერხებს სათქმელის გასაგებად და თანამიმდევრულად გადმოცემას. საჭიროების
შემთხვევაში,შეაქვს ცვლილება - ახდენს გეგმის თავისებურ რეორგანიზებას,
ამატებს ან აკლებს ინფორმაციას და სხვა;
|
VII კლასი
მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
ბიჭიკო ოჩიგავა
კლასი: VII კლასი
საგანი:
ინგლისური ენა
|
|
შემაჯამებელი
სამუშაოების ანალიზი
|
-
მეშვიდე კლასში 201-2016 სასწავლო5 წლის მეორე სემესტრში სულ 3 შემაჯამებელი
სამუსაო ჩატარდა.
თითოეული
მათგანი წერილობითი ტიპის იყო. სამუშაოები დაყოფილი იყო ორ კატეგორიად:
გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები. შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების
ინდივიდუალურ შესაზლებლობებს იყო მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და
სუსტი მხარეები. თითოეული ტესტს თან ახლდა თვითშეფასების კითხვარი, სადაც
მოსწავლეები აფასებდნენ სამუშაოს. ხაზს უსვამდნენ მათ ძლიერ და სუსტ მხარეებს.
თითოეული სამუშაოს ბოლოს ვაკეთებდი ანალიზს. თითოეული შემაჯამებლის მაქსიმალური
ქულა იყო 30 და საბოლოო შედეგი პროცენტული გაანგარისებით გამომყავდა. სუსტი
მოსწავლეების ტესტის ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10-ით განვსაზღვრე.
შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია
ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და მათი შედეგების
გაცნობის შემდეგ შესაბამისი ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი სამუშაო
მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის
მონიტორინგი.
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას
მოვახდენ სტრატეგიების მოდიფიცირებას და სამუსაოში ჩავრთავ ლაპარაკისა და მოსმენის
ნაწილსაც.
საბოლოო ჯამში მუშაობით კმაყოფილი ვარ რადგან დაკმაყოფილებულ
იქნა ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:
ე.ს.გ-თ განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები: უცხ.ს.VII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს დაიყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
· თავისუფლად
იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი და წარსული დროის გამოსახატად;
· თავისუფლად
იყენებს მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს ლოგიკური კავშირების (მიზეზის, შედეგის, მიზნის, ოპოზიციის, პირობითობის) გამოსახატად;
|
No comments:
Post a Comment