აქ შეგიძლიათ ნახოთ მეოთხე კლასის 2015-2016 წლების თემატური გეგმები ინგლისურ ენაში
აქ შეგიძლიათ ნახოთ მეათე კლასის 2015-2016 წლების თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
აქ შეგიძლიათ ნახოთ მეშვიდე კლასის 2015-2016 წლების თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
აქ შეგიძლიათ ნახოთ მეხუთე კლასის 2015-2016 წლების თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
-------------------------------------------------------------------------------
თემატური გეგმის ნიმუშები კლასების მიხედვით
IV კლასი
აქ შეგიძლიათ ნახოთ მეათე კლასის 2015-2016 წლების თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
აქ შეგიძლიათ ნახოთ მეშვიდე კლასის 2015-2016 წლების თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
აქ შეგიძლიათ ნახოთ მეხუთე კლასის 2015-2016 წლების თემატური გეგმა ინგლისურ ენაში
-------------------------------------------------------------------------------
თემატური გეგმის ნიმუშები კლასების მიხედვით
IV კლასი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების
რაოდენობა
|
მისარწევი შედეგი
|
აქტივობა
|
თარიღი
|
შეფასება
|
კლასი
5
|
|
1
|
A JOURNEY TO ADVENTURE
|
10
|
უ.5.კ.1
უ.5.კ.2
უ.5.წ.1
უ.5.ს.1
|
1)ინდ.მუშაობა
კითხვა
2)ჯგუფური
მუშაობა.წერა
|
თარიღი
|
განმსაზღვრელი
|
|
|
2
|
ESCAPE FROM THE FIRE
|
4
|
უ.5.კ.1
უ.5.კ.2
|
1)ინდ.მუშაობა
კითხვა
|
15.09.15
17.09.15
18.09.15
22.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
|
|
3
|
GRAMMAR
|
2
|
უ.5.წ.1
უ.5.ს.1
|
2)ჯგუფური მუშაობა.წერა
|
24.09.15
25.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
|
|
4
|
GRAMMAR IN CONVERSTATION
|
2
|
უ.5.კ.2
უ.5.წ.1
უ.5.ს.1
|
2)ჯგუფური მუშაობა.წერა
|
29.09.15
01.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
|
|
5
|
CLASS COMPOSITION
|
2
|
უ.5.კ.1
უ.5.კ.2
|
ინდ.მუშაობა
წერა
|
02.09.15
06.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
|
X კლასი
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VII კლასი
V კლასი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
თარიღები
|
შეფასების
სისტემა
|
კლასი
10
|
1
|
BACK TO SCHOOL
|
9
|
ინგლ.
X.ლ.6.
ინგლX.კ.13.
ინგლX.წ.21
|
1)ინდ.მუშაობა
წერა-კითხვა
2)წყვილებში
მუშ. წერა-კითხვა
|
თარიღები
|
განმსაზღვრელი
|
|
2
|
VOCABULARY
TYPICAL SCHOOL LIFE IN JAPAN
|
2
|
ინგლX.კ.13.
ინგლX.წ.21
|
შეფასების
სისტემა
|
15.09.15
17.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
|
3
|
GRAMMAR
|
2
|
ინგლX.წ.21
|
2)წყვილებში მუშ. წერა-კითხვა
|
22.09.15
24.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
|
4
|
DEVELOPING SPEAKING
|
3
|
ინგლX.კ.13.
ინგლX.წ.21
|
2)წყვილებში მუშ. წერა-კითხვა
|
29.09.15
01.10.15
06.10.15
|
განმსაზღვრელი
|
|
5
|
DEVELOPING WRITING
|
2
|
ინგლ. X.ლ.6.
ინგლX.კ.13.
|
1)ინდ.მუშაობა
წერა-კითხვა
|
08.10.15
13.10.15
|
განმსაზღვრელი
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VII კლასი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
თემის მოკლე აღწერა
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
თარიღები
|
შეფასების
სისტემა
|
1
|
Friends
|
გაკვეთილი მეგობრობაზე
და თანადგომაზე გვიყვება
|
5
|
VII.ზ.8
VIIკ.9.
VII.კ.15
VII.წ.16.
VII.
წ.18.
|
1)ინდივიდუ-
ალური-კითხვა
2) ჯგუფური-წყვილებში
|
თარიღები
|
განმსაზღვრელი
|
2
|
Bob’s
special friends
|
გაკვეთილი მეგობრობაზე და თანადგომაზე გვიყვება
|
1
|
VII.ზ.8
VIIკ.9.
VII.კ.15
|
1)ინდივიდუ-
ალური-კითხვა
2)ჯგუფური
|
16.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
3
|
Grammar
|
“Present simple”
|
2
|
VII.წ.16.
VII. წ.18
|
1)ჯგუფური
წყვილებში
2) ინდ. წერა
|
17.09.15
21.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
4
|
Culture
focus
|
თინრეიჯერთა
განათლებაზე გვიყვება. წიგნი ბავშვთა მეგობარია
|
1
|
VIIკ.9.
VII.კ.15
|
1)ინდ.წერა
2) ჯგუფური
გონებრივი
იერიში
|
22.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
5
|
Quick
check
|
გრამატიკულ და ლექსიკურ დავალებებს მოიცავს
|
1
|
VII.წ.16.
VII. წ.18
|
1)ინდ.წერა
ზეპირი
|
25.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V კლასი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების
რაოდენობა
|
მისარწევი შედეგი
|
აქტივობა
|
თარიღი
|
შეფასება
|
კლასი
5
|
|
1
|
A JOURNEY TO ADVENTURE
|
10
|
უ.5.კ.1
უ.5.კ.2
უ.5.წ.1
უ.5.ს.1
|
1)ინდ.მუშაობა
კითხვა
2)ჯგუფური
მუშაობა.წერა
|
თარიღი
|
განმსაზღვრელი
|
||
2
|
ESCAPE FROM THE FIRE
|
4
|
უ.5.კ.1
უ.5.კ.2
|
1)ინდ.მუშაობა
კითხვა
|
15.09.15
17.09.15
18.09.15
22.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
||
3
|
GRAMMAR
|
2
|
უ.5.წ.1
უ.5.ს.1
|
2)ჯგუფური მუშაობა.წერა
|
24.09.15
25.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
||
4
|
GRAMMAR IN CONVERSTATION
|
2
|
უ.5.კ.2
უ.5.წ.1
უ.5.ს.1
|
2)ჯგუფური მუშაობა.წერა
|
29.09.15
01.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
||
5
|
CLASS COMPOSITION
|
2
|
უ.5.კ.1
უ.5.კ.2
|
ინდ.მუშაობა
წერა
|
02.09.15
06.09.15
|
განმსაზღვრელი
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
III კლასი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
თარიღები
|
შეფასება
|
კლასი
3
|
1
|
IN
SCHOOL
|
გაკვეთილი სასკოლო ცხოვრებას
ეხება და შესაბამისი ლექსიკური მარაგით არის გაჯერებული.
|
უ.3.მ.1
უ.3.ლ.2
უ.3.ლ.3
უ.3.კ.2
უ.3.ს.3
უ.3.ს.2
|
1)ინდივიდუალური
მუშაობა.-წერა-კითხვა
2) ჯგუფური მუშაობა-
როლური თამაშები
|
თარიღები
|
განმავითარებელი
|
|
2
|
The first
day in school
|
ეხება სასკოლო ცხოვრებას სა სწავლებას საგნების მიხედვით
|
უ.3.კ.2
უ.3.ლ.3
|
1)ინდივიდუ-
ალური მუშ.
2)როლური მუშაობა
|
17.09.15
21.09.15
|
განმავითარებელი
|
|
3
|
Save
Henry!
|
გაკვეთილი ეხება ფერმას, ცხოველებს, ფრინველებს და
ხეებს
|
უ.3.კ.2
უ.3.ლ.2
|
1)წყვილებში
მუშაობა
2)გონებრივი
იერიში
|
22.09.15
|
განმავითარებელი
|
|
4
|
Grammar
|
“Past
simple”
|
უ.3.კ.2
უ.3.ს.2
|
1)წყვილებში
მუშაობა
2)ინდივიდ-
უალური მუშ
|
24.09.15
28.09.15
|
განმავითარებელი
|
|
5
|
Class
composition
|
წინადადებე-ბის შედგენა.
|
უ.3.ლ.3
უ.3.კ.2
|
1)ინდივიდუ-
ალური მუშ.
|
29.09.15
|
განმავითარებელი
|
No comments:
Post a Comment